
Avaliku ja erasektori partnerlus
Tasuta transpordist jääb veel puudu 40 €!
Raamatus kirjeldatakse ja selgitatakse kehtivat ja olulist õiguslikku raamistikku avaliku ja erasektori partnerluse projektide ellu viimiseks
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.
EAN:
9789949434114
Laoseis:
1
Tarneaeg:
3-5 päeva
3,00 €
Parameetrid
Raamatu seisukord | hea |
Autor | Erki Kergandberg, Piret Blankin, Margo Lemetti |
Ilmumisaasta | 2007 |
Keel | eesti |
Kirjastus | Äripäev |
Köide | kõvakaaneline |
Kujundaja | Siiri Timmerman |
Lehekülgi | 160 |
Sari | Juht ja seadus |
Sarnased tooted
Unelmate ühiskond
Autor:
Rolf Jensen
Uus ajastu on tulekul, uus lahing turu pärast on juba alanud
"Me vajame head lugu ja oleme valmis selle eest maksma," ütleb tuleviku-uurija Rolf Jensen oma raamatus. Jõukuse ja jõudeaja kasvades ootame me materiaalsetelt hüvedelt suuremat tähendusrikkust ja meie otsused mingi kauba ostmisel saavad oleme pigem emotsionaalsed kui ratsionaalsed. Jensen määratleb kuus turgu, mis on suunatud meie põhiliste emotsionaalsete vajaduste rahuldamiseks ning kirjeldab, kuidas juhtivad firmad neist turgudest kasu lõikavad ja kuidas teised firmad saaksid sedasama teha.
"Lugu on alati olnud peamine motiiv millegi ostmisel, mingi tehingu sõlmimisel või oma elus toimetuleku võime tõstmisel. Lood ahvatlevad meid -- isegi enam kui kvaliteet või hind. Apple ei ole midagi muud kui lugu lindpriist arvutimaailmas, FedEx on lugu lubaduse pidamisest. Tulevikus peavad liidrid olema ennekõike luguderääkijad ning alles seejärel juhid. Rolf Jensen näitab teed tulevikku"
Harriet Rubin (raamatu "Printsess: nais-Machiavelli" autor)
""Unelmate ühiskond" pakub täiesti uudse, värske vaate tulevikule ning sellele, kuidas ettevõtted peaksid ennast ümber kujundama, et olla edukad ka 21. sajandil"
Arnold Brown (tuntud tuleviku-uurija, Weiner, Edrich, Brown, Inc.)
Rolf Jensen on Kopenhaageni Tuleviku-uuringute Instituudi direktor ning maailma üks hinnatumaid tuleviku-uuringute spetsialiste.
5,00 €
Piisoni lend
Autor:
James A. Belasco
James A. Belasco ja Ralph C. Stayer on siia raamatusse kirja pannud oma isikliku arengu loo juhtide ja ettevõtjatena. Nende arvamus on, et liidriks on võimalik saada ainult oma liidrirollist lahtiütlemise teel. Kui tahate oma organisatsiooni lendama õpetada, tuleb alustada iseenda muutmisest.
5,00 €
Kogu tõde innovatsioonist
Autor:
Max McKeown
See raamat on lugemiseks kulutatud aega väärt, kui tahate oma maailma paremaks muuta. Kui olete innovatsiooniga tegelenud juba aastaid, tuletab see teile meelde seda, mida te juba teate, ent annab siiski ka uusi mõtteid. Kui soovite aidata oma kolleegidel mõista, mida on vaja, et jõuda ideest arusaamiseni ja mõistmisest innovatsioonini, tuleks neile hankida just see raamat. Autori stiil on värskendavalt kasulik ja stiilselt meelelahutuslik: autor annab kasulikku infot haaravalt uudses ja lihtsas vormis. Raamat on kirjutatud üliheas esseevormis. Oma ausa ja asjaliku stiiliga murrab autor innovatsiooni tabusid ja vanu kombeid.
6,50 €
Hoogu tööle!
Autor:
Klaas-Jan Reincke
Keskmiselt tuleb ühe meeskonna kohta vaid üks inimene, kes on oma tööst tõeliselt haaratud: maksimaalselt energiline, pühendunud ning keskendunud. Seda on ilmselgelt liiga vähe. Viib ju kasin haaratus tööjõu massilise voolavuse, popitamise ja läbipõlemiseni, andes tootlikkusele ning kasumlikkusele valusa põntsu. Raamat "Hoogu tööle!" selgitab, kuidas muuta inimeste töö taas haaravaks.
Kui tihti oled sa oma tööga tõeliselt hoos, sellele täielikult keskendunud? Sa ei taha mingit suitsupausi ega kohvinurga klatši. Sul ei tule mõttessegi korraks sotsiaalmeediat näppida. Isegi ärritud kergelt, kui kolleeg sind lõunale kutsub.
Selline käesolevas hetkes olemine on hooseisund, dünaamiline mehhanism, mis koondab tähelepanu ja tekitab indu, toob parima esile. Paraku kogeme seda imelist hoogu oluliselt vähem kui võiks. Põhjus peitub selles, kuidas me tööst mõtleme – see on midagi, mida teha raha, mitte lõbu pärast.
Et sellist "kokku jooksnud" töötajat kuidagigi tooli küljes kinni hoida, asub meeleheitlik tööandja valimatult lahmima. Boonused, optsioonid, liisinguautod, liumäed kontoris. Tasuta sportimine, puuviljad köögis, suvepäevad Barcelonas ja Ibizal. Kõik selleks, et juhtida tähelepanu eemale tööst, mis ei motiveeri.
Märksa odavam ja tulemuslikum oleks keskenduda hoopis sellele, kuidas tööga seotud kogemust paremaks muuta. Tööelamuse disainimine selle keskkonna, töökorralduse, ülesannete ja meelelaadi lõikes suurendavad pühendumust, entusiasmi ning keskendumist. Seeläbi kasvab sisemine motivatsiooni, mis on oluliselt kestvam kui mistahes kompensatsioonipakett, selgitab raamatu autor, rahvusvaheline konsultant ja töödisaini labori VIVIC asutaja Klaas-Jan Reincke.
29,50 €