Buzzmarketing, kuidas panna inimesed asjast rääkima
Tasuta transpordist jääb veel puudu 30 €!
Äriraamat, mis lahutab meelt ning on kasulik nii suurtele kaubamärkidele kui ka noortele firmadele.
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.
EAN:
9789985970140
Autor:
Mark Hughes
Ühik:
9.0000
Laoseis:
1
Tarneaeg:
3-5 päeva
5,00 €
Parameetrid
Raamatu seisukord | väga hea |
Autor | Mark Hughes |
Ilmumisaasta | 2006 |
Keel | eesti |
Kirjastus | Hermes |
Köide | kõvakaaneline |
Kujundaja | Joy O'Meara |
Lehekülgi | 224 |
Sari | Juhtimiskonverentsi raamatukogu |
Tõlkija | Tuuli Seinberg |
Sarnased tooted
Sinise ookeani strateegia
Autor:
W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui "punast ookeani", milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
14,50 €
Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks
Autor:
Peter F. Drucker
20. sajandi üheks suurimaks juhtimise teooria liidriks peetakse Peter F. Druckerit. Võib julgelt väita, et Drucker leiutas juhtimise kui teadusharu 1950ndatel, muutes selle tol ajal ignoreeritud distsipliini vajalikuks institutsiooniks tänapäeva ettevõtluses.
Oma uues raamatus "Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks" vaatleb Drucker sotsiaalseid ja majanduslikke muutusi 21. sajandi ühiskonnas ja kuidas juhtimine - mitte valitsus ja mitte turg -- peaks uutes oludes orienteeruma.
Drucker nimetab perioodi, milles me praegu elame, Sügavaks Üleminekuks (profound transition), kus muutused on veel radikaalsemad kui need, mis kerkisid esile 19. sajandi keskel teise tööstusrevolutsiooni ajal või need, Teise maailmasõja ja sellele järgnenud depressiooni ajal tekkinud strukturaalsed muudatused. Juhtimise teooria meister, vaadates tulevikku, analüüsib jõudusid, mis mõjutavad ühiskonda ja majandust ning kirjeldab kuidas organisatsiooni struktuur peaks muutuma, et nendest muutustest lähtuvaltr edukalt käituda.
"Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks" pakub juhtimise kesksete teemade kohta uusi ja revolutsioonilisi ideid ning perspektiive. Raamatus arutleb autor juhtimise uusi paradigmasid -- kuidas need on muutunud ja kuidas nad muudavad meie arusaamu juhtimise praktikast ja põhimõtetest. Drucker analüüsib strateegia uusi realiteete, näitab kuidas olla juht muutuste perioodil ja seletab "uue inforevolutsiooni" olemust ja selle juhtimisele. Samuti vaatleb ta nn. teadmustöötaja (knowledge worker) tootlikkust ja näitab, et suurema tootlikkuse saavutamiseks on vaja muuta inimeste ja organisatsioonide peamiseid hoiakuid ja töö enda struktuuri.
Peter Druckeri raamatud on olnud rahvusvahelised bestsellerid ja tähised juhtimise teooria arenemisel (kokku peaaegu 30 raamatut!). Peale raamatute kirjutamise on ta olnud väga edukas õppejõud paljudes USA tunnustatud ülikoolides (20 aastat New Yorki Ülikooli Graduate School of Business juhtimisteooria professor). Alates 1971. aastast on ta ühiskonnateaduste professor Claremont Ülikoolis California osariigis, mille MBA programm kannab nime -- Peter F. Drucker Graduate School of Management.
11,00 €
Kõiki reegleid rikkudes
See raamat viib teid juhtide mõttemaailma, et selgitada, miks nad tavatarkuse kõrvale heidavad, ja tutvustada tõdesid, mis seda asendavad.
9,00 €
Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida
Autor:
Tiina Sakkos
Inimestena vajame edasiminekut, et mitte jääda kinni oma igapäeva ja manduda. Sama kehtib ettevõtete kohta: innovatsiooni ja arengut vajatakse nagu õhku. Sel hetkel, kui üks ettevõte otsustab mitte enam edasi areneda, võib paralleelselt mõtlema hakata äritegevuse lõpetamisele. Muutuste vajalikkus on saanud pigem reegliks kui erandiks ning nutikamad-julgemad turu ja teenuste uuendajad on selles olukorras kindlasti pikas perspektiivis võitjad.
Ettevõtetes viiakse ellu kõikvõimalikke muudatusi alates muudatustest organisatsioonikultuuris kuni digitaliseerimise, kokkuhoiupoliitika ja rohepöördeni välja. Eri allikates toodud andmete kohaselt ebaõnnestub ettevõtetes u 70% projektidest. See tähendab, et planeeritakse kaugelt rohkem muudatusi kui reaalselt edukalt ellu suudetakse viia. Projekti alustatakse, ta leiab koha eesmärkide roadmap’is või tegevuskavas, tehakse esimesed sammud ning siis juhtub midagi (ilmselt planeerimatut) ning jõud raugeb. Muudatuste juhtimist saabki defineerida kui vajalike tegevuste kogumit selleks, et jõuda organisatsioonis töötavate inimeste või klientidega vanast seisundist uude. Igasuguse projekti õnnestumiseks ja kinnistumiseks on oluline, et võimalikult paljud tuleksid uuendustega kaasa ning leiaksid selleks isikliku motivatsiooni. Selleks tuleb aga ette võtta teadlikke tegevusi inimeste, huvigruppide ja nende motivatsiooni suunal.
Tiina Sakkos, pikaaegse kogemusega juht ja mentor, toob sinuni kuus sammu, mida silmas pidada, et paika panna strateegia, sõnastada eesmärgid, ületada vastupanu ja kommunikeerida selgeid sõnumeid, et mis tahes mastaabi muudatus edukalt ellu viia ja nende 30% õnnestujate hulka kuuluda.
38,00 €