
Juhtimisotsused ja finantsjuhtimine
Tasuta transpordist jääb veel puudu 40 €!
Sellesse kogumikku on valitud artiklid, mis tutvustavad kas uusi või unustatud meetodeid finantsjuhtimise eri valdkondadest nagu otsused ja strateegia, juhtimis- ja kuluarvestus, kapitali struktuur, eelarvestamine.
Valitud artiklid ei käsitle mitte niivõrd finantsjuhtimise või raamatupidamisarvestuse tehnikaid kui esitavad kontseptuaalseid lahendusi raamatupidamise või finantsjuhtimise ümberkorraldamiseks nii, et sellest oleks otsene abi juhtimisotsuste parandamiseks. Artiklid on tõlgitud ajakirjast Harvard Business Review ja ajalehest Financial Times. Mõlemad väljaanded on kogu maailmas tunnustatud oma kõrge taseme ja asjatundliku teemakäsitluse poolest.
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.
Laoseis:
1
Tarneaeg:
3-5 päeva
3,00 €
Parameetrid
Raamatu seisukord | hea |
Ilmumisaasta | 1999 |
Keel | eesti |
Kirjastus | Fontes |
Köide | pehmekaaneline |
Kujundaja | Arbo Tammiksaar |
Lehekülgi | 128 |
Tõlkija | Kadri Kivistik |
Sarnased tooted
Mikroökonoomika
Peaaegu kogu tänapäeva majandusalane kirjandus baseerub mikro- ja makroökonoomikal. Mikroökonoomika tegeleb üksikettevõtete, -isikute ja turgude uurimisega, makroökonoomika vaatleb majandust tervikuna, tegeledes majanduse üldnäitajatega.
Antud õpiku kirjutamisel on arvestatud, et lugeja pole varem makroökonoomika kursusega kokku puutunud ja käsitlust on alustatud nüüdisaja majandusteaduse meetodite pikemast tutvustamisest.
4,00 €
Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks
Autor:
Peter F. Drucker
20. sajandi üheks suurimaks juhtimise teooria liidriks peetakse Peter F. Druckerit. Võib julgelt väita, et Drucker leiutas juhtimise kui teadusharu 1950ndatel, muutes selle tol ajal ignoreeritud distsipliini vajalikuks institutsiooniks tänapäeva ettevõtluses.
Oma uues raamatus "Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks" vaatleb Drucker sotsiaalseid ja majanduslikke muutusi 21. sajandi ühiskonnas ja kuidas juhtimine - mitte valitsus ja mitte turg -- peaks uutes oludes orienteeruma.
Drucker nimetab perioodi, milles me praegu elame, Sügavaks Üleminekuks (profound transition), kus muutused on veel radikaalsemad kui need, mis kerkisid esile 19. sajandi keskel teise tööstusrevolutsiooni ajal või need, Teise maailmasõja ja sellele järgnenud depressiooni ajal tekkinud strukturaalsed muudatused. Juhtimise teooria meister, vaadates tulevikku, analüüsib jõudusid, mis mõjutavad ühiskonda ja majandust ning kirjeldab kuidas organisatsiooni struktuur peaks muutuma, et nendest muutustest lähtuvaltr edukalt käituda.
"Juhtimise väljakutsed 21. sajandiks" pakub juhtimise kesksete teemade kohta uusi ja revolutsioonilisi ideid ning perspektiive. Raamatus arutleb autor juhtimise uusi paradigmasid -- kuidas need on muutunud ja kuidas nad muudavad meie arusaamu juhtimise praktikast ja põhimõtetest. Drucker analüüsib strateegia uusi realiteete, näitab kuidas olla juht muutuste perioodil ja seletab "uue inforevolutsiooni" olemust ja selle juhtimisele. Samuti vaatleb ta nn. teadmustöötaja (knowledge worker) tootlikkust ja näitab, et suurema tootlikkuse saavutamiseks on vaja muuta inimeste ja organisatsioonide peamiseid hoiakuid ja töö enda struktuuri.
Peter Druckeri raamatud on olnud rahvusvahelised bestsellerid ja tähised juhtimise teooria arenemisel (kokku peaaegu 30 raamatut!). Peale raamatute kirjutamise on ta olnud väga edukas õppejõud paljudes USA tunnustatud ülikoolides (20 aastat New Yorki Ülikooli Graduate School of Business juhtimisteooria professor). Alates 1971. aastast on ta ühiskonnateaduste professor Claremont Ülikoolis California osariigis, mille MBA programm kannab nime -- Peter F. Drucker Graduate School of Management.
11,00 €
Ettevõtte kasvatamine
Autor:
Verne Harnish
„Ettevõtte kasvatamine“ on teejuht kõigile ettevõtjatele ja juhtidele, kes soovivad oma ettevõtet kiiremini ja tõhusamalt kasvatada. Saage üle kasvuhirmust ning õppige parimatelt, kuidas vältida vigu, mis võivad teile kalliks makma minna. Verne Harnishi meeskond on oma teooria ehitanud üles juhi neljale tähtsaimale otsustusvaldkonnale, mis on omavahel tihedalt seotud: inimesed, strateegia, teostus, raha. Need tuginevad omakorda igaüks ühele põhiküsimusele ning nende valdkondadega kaasnevad spetsiifilised kasvutööriistad. Et toetada oma valdkonnas domineeriva ettevõtte loomist, keskenduvad raamatus toodud nõuanded ettevõtte töötajate ümbersuunamisele. Kui tippjuhtkonna ja neid toetavate töötajate fookus on paigas ja kui pakutud tööriistu edukalt rakendada, on võimalik rahakäivet mitmekordistada, keskmist kasumlikkust ületada ning ettevõtte väärtust konkurentidega võrreldes suurendada. Mõistagi tuleb neil sammudel ette takistusi (puudulik eestvedamine, suureneva infrastruktuuri haldamine, turundusfunktsiooni ebaõnnestunud kasvatamine), ent raamatus pakutakse välja lihtsad võtmeharjumused nende sujuvamaks ületamiseks. Reeglid on lihtsad ja näited inspireerivad; võtke üks samm korraga ning ärge unustage kogu protsessi nautida. Võtke juhtimisel ja planeerimisel kasutusele Rockefelleri harjumused ja saavutage pikaajaline edu. Autor Verne Harnishi sõnul kuulub edu neile, kellel on ammendamatu õpihimu ja kustutamatu tegutsemistahe. Need, kes võidavad, otsivad pidevalt paremaid viise asjade tegemiseks ja täiustamiseks. Nad ei jää käed rüpes passima, lastes teistel endast mööda minna. Nad kasutavad oma tööriistu ja ressursse takistuste ületamiseks ja asjade teoks tegemiseks. Soovite saavutada edu selle raamatu ja oma ettevõttega? Jätkake kasvamise käigus õppimist ja tegutsemist.
38,00 €
Talendisõda
Inimkapital on firma täitsaim vara. Nüüdisaja üks suuremaid väljakutseid tööturul on niisiis ettevõtete vaheline talendisõda ehk üksteise võidu selliste töötajate leidmine, kes oleks edasipüüdlikud, motiveeritud, paindlikud, võimekad, teadmishimulised ja positiivse ellusuhtumisega. Veelgi enam – põhiküsimuseks saab, kuidas neid inimesi hoida, sest õiged inimesed = pikaajaline edu ning seda mis tahes elualal. Raamatus „Talendisõda“ lähenetakse töötajate värbamisele uue nurga alt ning pakutakse välja värbamisstrateegia, et leida parimaid alluvaid ehk talente, kes aitaks kaasa ettevõtte eduloole, kuivõrd see võib turul õnnestumise või ebaõnnestumise puhul osutuda määravaks. Strateegia on välja töötatud koostöös intervjueeritavate praktikutega (sõjaväejuhid, psühholoogid, personalijuhid, tegevjuhid), panustanud on ka dr Josh Cotton, töö- ja organisatsioonipsühholoogia doktorikraadiga juhtimisnõustaja. Väärtuslikud töötajad ei ole ilmtingimata konkreetse valdkonna kõige kogenumad, kvalifitseeritumad või osavamad; autorid toovad välja, et palgata tuleks ennekõike inimesi ja mitte nende oskusi, kuna ametialased oskused on alati õpitavad, aga iseloom ja elutunnetus mitte. See vastandub laialdaselt levinud juhtimismetoodikale, mis keskendub nn inimpoole asemel ennekõike äripoolele. Autorid toovad USA eriüksuste ja erasektori näitel välja, kui suur vastutus lasub tööandjal endal, et esiteks õige mõtteviisi abil kvaliteetse tööjõu tulemusliku värbamiseni jõuda ning teiseks iseend selle tööjõu toel turul eelisseisu mängida. Üldistele nõuannetele on lisaks toodud konkreetsed meetodid, mida värbamisprotsessis rakendada, muuhulgas seletatakse lahti ka see, kas ja kuidas usaldada protsess värbamisfirma hoolde. Ei ole vahet, kas oled ettevõtte omanik, tegevjuht, tiimijuht või personalispetsialist – Mike Sarraille ja George Randle aitavad sul paika panna pikaajalise ja vettpidava lahinguplaani.
38,00 €