Ziglari müügisaladused
Tasuta transpordist jääb veel puudu 30 €!
Viimase 36 aastaga olen ma lugenud rohkem kui sadat müügiagendi eneseabiraamatut. Enamiku neist on kirjutanud teoreetikud, kel pole kunagi olnud tegemist silmast silma müügiga. Zigi raamat avaldas mulle mõju, sest kõiki selles leiduvaid ideid on kontrollinud kas Zig ise või mõni teine müügimeister. Müügiagent, kel pole seda raamatut, ei vääri oma nime!"
John Hammond
Ameerika Motivatsiooniassotsiatsioon
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.
Autor:
Zig Ziglar
Laoseis:
1
Tarneaeg:
3-5 päeva
10,00 €
Parameetrid
Raamatu seisukord | hea |
Autor | Zig Ziglar |
Ilmumisaasta | 2000 |
Keel | eesti |
Kirjastus | Elmatar |
Köide | pehmekaaneline |
Kujundaja | Peeter Paasmäe |
Lehekülgi | 360 |
Tõlkija | Marek Laane |
Sarnased tooted
Mikroökonoomika
Peaaegu kogu tänapäeva majandusalane kirjandus baseerub mikro- ja makroökonoomikal. Mikroökonoomika tegeleb üksikettevõtete, -isikute ja turgude uurimisega, makroökonoomika vaatleb majandust tervikuna, tegeledes majanduse üldnäitajatega.
Antud õpiku kirjutamisel on arvestatud, et lugeja pole varem makroökonoomika kursusega kokku puutunud ja käsitlust on alustatud nüüdisaja majandusteaduse meetodite pikemast tutvustamisest.
4,00 €
Juhtimise vastuolud
Autor:
Eli Schragenheim
Usun, et me kõik tunneme küllalt olukordi, mida võib nimetada "tulekahjudeks". Mõnikord "põleb" kogu aeg ja tule kustutamine on juhtide igapäevane töö. Tavaline reaktsioon ootamatule olukorrale on selline, et tuleb välja mõelda tegevuskava, kus on hulgaliselt (et mitte öelda liiga palju) tegevusi, mis peaksid ettevõtet aitama.
Neid tegevuskavasid vaadates tekib mul alati kolm küsimust:
Kas kõiki neid tegevusi on ikka tõesti vaja ette võtta?
Kas nende hulgas on ka midagi sellist, mis tõesti lahendab ettevõtte probleeme?
Kas saaks teha midagi selleks, et ei tekiks uusi "tulekahjusid"?
Käesolev raamat kirjeldab analüüsi- ja mõttemudeleid, mis aitavad leida just neid mõningaid tegevusi, mis on õiged ja mida on piisavalt vähe, et ettevõtte töötajaid mitte liialt koormata ja saada maksimaalne tulemus. Kes selle raamatu läbi loeb, oskab ka ebapiisava informatsiooni tingimustes ja radikaalseid otsuseid nõudvas olukorras paremini jalad kindlalt maas hoida.
Alo Lillepea
Hansapanga äripanganduse direktor
5,00 €
Hakatuseks öelge ei
Autor:
Jim Camp
Fraasist „win-win“ on saanud klišee, inimsuhtluse ainuke aktsepteeritav paradigma. Me usume, et jagatud õitseng – win-win – on sisukas ja püsiv. Jim Camp on veendunud, et läbirääkimistaktikana on win-win kokkuleppe surm. Olgu seda siis äriasjades, eraelus või kus tahes mujal. Camp ütleb, et win-win on sageli win-lose, kuna õhutab mittevajalikele kompromissidele minemist. Win-win on emotsiooni-, mitte otsusepõhine ja mängib südamele, mitte mõistusele. See ei põhine konkreetsetel printsiipidel, vaid pigem „targa kokkuleppe“ mudrul. Win-win läbirääkimised ei toimu selgel ja sammsammulisel moel ja see on ka üks põhjustest, miks saab tõelises ärimaailmas win-win alati tappa. Paljud, kohe väga paljud nutikad läbirääkijad teavad, et üle laua istuv innukas win-win-läbirääkija on neil kerge saak. Campi raamat paneb lauale süsteemi, mis viib fookuse eesmärkidele ja käitumisele, mida saab kontrollida, ning ütleb selgelt välja: ¤ kui suurt allahindlust tasub tegelikult pakkuda;
¤ kuidas läbirääkimisi paberil skemaatiliselt visandada ja samm-sammult kontrollida;
¤ kuidas tõhusalt reageerida kõigele, mis läbirääkimiste laua taga toimub;
¤ kuidas mitte kunagi lasta end tabada ettevalmistamata;
¤ kuidas naeratus näol minema jalutada, kui seda peaks vaja olema. Maailmas on jõutud paljude heade kokkulepeteni, enne kui Camp oma teooriaga välja tuli. Ometi on jõutud ka väga paljude halbadeni. Ilma Campi süsteemita võib küll kogemata enam-vähem viisaka tulemuseni jõuda, kuid koos selle süsteemiga tulevad lauale määratult paremad lepped. Jim Camp on läbirääkimiste coach ja Coach2100 asutaja, kes osaleb ligi 750 läbirääkimisel aastas. Ta on juhendanud tuhandeid läbirääkimisi enam kui 150 korporatsioonis. Tema süsteemi najal on eri valdkondade inimesed rääkinud läbi tehingute üle enam kui nelja miljardi dollari väärtuses.
38,00 €
Loo ja arenda oma firmat II osa
Käesolev raamat võimaldab ettevõtlusest huvitunud eestlasel saada baasteadmised ettevõtte asutamisest, käitamisest, majandustegevuse organiseerimisest ja kontrollist turumajanduse tingimustes. Vajalik on see mitte ainult algajaile, vaid ka juhtimiskogemustega majandusinimestele – turumajanduse seisukohalt on nad kõik algajad. Seda raamatut lugedes tuleb ettevõtlushuvilistel murda endas meie koolisüsteemis kasvatatud suhtumine, et õpik peab sisaldama omandamiseks ettenähtud tõdesid. Lugeja leiab rohkem hoopiski probleemipüstitusi ja küsimusi, millele tal endal tuleb vastus leida. Antud õpikus püütakse anda ainet "ettevõtliku" mõtlemise õppimiseks, s.t. ettevõtluse probleemide nägemiseks ja neile loominguliselt lahenduse leidmiseks. Sellest aga sõltubki ettevõtluse edu Eestimaal. Janno Reiljan Raamatu sisu on koondatud nelja suuremasse peatükki: ¤ Äriplaan ¤ Kapitaliallikad ¤ Asukoha analüüs ¤ Tootmishooned
4,00 €