Thomas Nordahl
Õppekeskkond ja pedagoogiline analüüs
Autor:
Thomas Nordahl
Õppekeskkond ja pedagoogiline analüüs : analüüsimudeli kirjeldus ja projektiraport
LP-mudeli käsiraamat
Raamat tutvustab ja aitab koolis rakendada LP-mudelit (LP – norra
k læringsmiljø og pedagogisk analyse ’õppekeskkond ja pedagoogiline analüüs’). Selle
kooliarendusstrateegia kasutamise põhieesmärk on luua koolis hea õppekeskkond,
see tähendab eesmärgipärased tingimused õpilastele nii ainete omandamiseks kui ka
sotsiaalseks õppimiseks. Põhieesmärgi üks olulisemaid osi on aidata arendada koolide ja
õpetajate pädevust õppimis- ja käitumisprobleemide ennetamisel ja vähendamisel.
LP-mudeli on töötanud välja Norra teadlased, lähtudes rahvusvaheliste ja Norra
haridusuuringute tulemustest. Rõhk on seatud just nendele teguritele koolis, mille kaudu
saab avaldada õpitulemustele kõige rohkem positiivset mõju.
12,00 €