Tooted
Seks on vaimustav, oluline ja mõnikord hirmus. Seks on tavaline elu osa. Seks sotsiaalmeedias ja sotsiaalmeediaga on avaliku arvamuse kohaselt aga hälbiv, riskantne või omane vaid teismelistele. Elame vastuolulises maailmas, kus valitseb jätkuv tendents stigmatiseerida kõike, mis jääb traditsioonilisest ideaalist väljapoole, ent nutirakendusi ja digiteenuseid reklaamitakse aina enam seksi leidmise ja praktiseerimise viisina. "Seks ja sotsiaalmeedia" püüab selles padrikus teed leida ning pakub teaduspõhist ja samas hõlpsasti jälgitavat arutelu seksi ja sotsiaalmeedia seostest.
Autorid uurivad, kuidas sotsiaalmeedia seksi kujundab; selgitavad, millal ja kus sotsiaalmeediaseks aset leiab ning mis see üldse on. Seksi ja sotsiaalmeedia mõistmiseks tuleb analüüsida kultuurinorme, sotsiaalmeediaplatvorme ning inimeste teguviise ja suhteid.
Katrin Tiidenberg on Tallinna Ülikooli osaluskultuuri professor. Emily van der Nagel on Austraalia Monashi ülikooli meedia-, filmi- ja ajakirjanduskooli sotsiaalmeedia lektor.
"Sügav, ent lihtsasti loetav; meelelahutuslik, ent ülimalt sisukas raamat, milles uuritakse seksi ja sotsiaalmeediat kogu nende jahmatavas keerukuses. See on kohustuslik lugemisvara nii lapsevanematele, haridustöötajatele, ajakirjanikele, IT-spetsialistidele kui ka poliitikakujundajatele." Susanna Paasonen, meediauuringute professor, Turu ülikool, Soome
"Tiidenberg ja van der Nagel pakuvad haarava, ent ka süvitsimineva sissejuhatuse tänapäeva seksuaalsuste ja sotsiaalmeedia keerdkäikudesse. Selles raamatus käsitletakse teoreetilisi põhimõisteid konkreetsete näidete varal, tuues esiplaanile meediakasutajate eneste kirjeldused digiintiimsuse ja seksuaalse eneseväljenduse avastusretkedest. See on vaheldusrikas ja hõlbus lugemine, milles siiski ei lihtsustata seda, kuidas platvormide käitumisreeglid, paigaomased regulatsioonisüsteemid ning seksi- ja soopoliitika sotsiaalmeediakasutajaid mõjutavad. See raamat on asendamatu seksuaalsus- ja soouuringute, terviseedenduse ja hariduse, meedia- ja internetiuuringute valdkonnas tegutsevate teadlaste, tudengite ja praktikute jaoks." Kath Albury, meedia ja kommunikatsiooni professor, Swinburne'i tehnoloogiaülikool, Austraalia