Tooted
Ettevõtted on läbi aegade üksteisega kasumliku arengu nimel konkureerinud, võidelnud oma koha eest turul ja püüelnud eristumise poole. Tänapäeval ei tähenda tihe konkurents aga muud kui "punast ookeani", milles rivaalid kasumi pärast halastamatult võitlevad. Selles raamatus, mis esitab väljakutse senistele teadmistele strateegilisest protsessist, väidavad W. Chan Kim ja Renée Mauborgne, et kuigi enamik ettevõtteid konkureerib punastes ookeanides, ei taga see strateegia pikaajalist edu kellelegi.
Raamatus arutleb sotsiaalantropoloog David Deida meeste jaoks tähtsatel teemadel nagu karjäär, perekond, naised, armastus, vaimsus, seksuaalsus. Mehed saavad praktilisi juhiseid, kuidas elada pisut ausamalt ja usaldusväärsemalt ning säilitada sealjuures oma vabadus. Raamat esitab mehele tähtsaima ja rahuldust pakkuva väljakutse avastada teadvuse ja armastuse kaudu praeguse hetke lõputus avaruses nn südame ja selgroo ühtsus.