Tooted
Investeerimine võhikutele
Autor:
Eric Tyson
Sinu ees on finantsturgude teejuht, mille peamine investeerimisfilosoofia on siiani ajahambale ja muutuvale turule edukalt vastu pidanud. Finantsekspert Eric Tyson on üksikasjalikult lahti seletanud kõikvõimalikud moodused rikkuse kasvatamiseks, millest saab kasu nii täielik võhik kui ka juba aktiivne investor. Sealjuures rõhutab ta, et tema pakutud teavet tuleks rakendada igaühe isiklikke vahendeid ja eesmärke silmas pidades. Tihti tunduvad investeerimisotsused puhtalt teadmatusest keerulisemad ja riskantsemad, kui nad tegelikult on. Loodetavasti ärgitab raamat uudishimu, et uurida investeerimisvõimalusi lähemalt, osaleda isiklikes investeerimisotsustes aktiivsemalt ja oma portfelli järjest tugevamaks muuta. Õpik aitab
¤teha algust rahaasjade korrastamisega;
¤süveneda aktsia- ja võlakirjaturgudesse;
¤hinnata investeerimisvõimaluste riske ja tootlust;
¤orienteeruda kinnisvarainvesteeringutes alates objektide valimisest kuni laenu ¤refinantseerimiseni välja;
¤näha ettevõtte asutamise ja ostmise erinevaid tahkusid;
¤valida parimaid taskuhäälinguid ja investeerimisraamatuid ning suhtuda kriitiliselt ¤investeerimisalastesse teabeallikatesse. Peatükid on varustatud väärtuslike õppetundidega minevikust, strateegiliste sammudega, viidetega ohukohtadele ja ka lisalugemisega neile, kes soovivad teemasse veel rohkem süvitsi minna. Eric Tyson on rahvusvaheliselt tunnustatud ja enimmüüdud isiklikke rahaasju käsitlevate raamatute autor, mitmete ajakirjandusväljaannete kolumnist ja kõneleja. Ta on töötanud mitmesuguste inimestega ja õpetanud neid erinevates finantsolukordades, seega tunneb ta hästi inimeste rahaasjadega seotud muresid ja küsimusi. Eric Tysonilt on eesti keeles ilmunud ka raamat "Isiklike rahaasjade korraldamine võhikutele".
38,00 €
Isiklike rahaasjade korraldamine võhikutele
Autor:
Eric Tyson
Maailmakuulus "Võhikute" (For Dummies) sari on jõudnud Eestisse! Ülipopulaarset rahatarkuse abimeest „Isiklike rahaasjade korraldamine võhikutele “ on nüüdseks üle maailma müüdud rohkem kui kaks miljonit eksemplari ja ainuüksi inglise keeles on nüüdseks välja antud kümme trükki. Kui tunned, et vajaksid ebakindlatel aegadel tuge parema ülevaate saamiseks enda finantsolukorrast ning nõuandeid, kuidas kiirelt arenevas investeerimis- ja kindlustusmaailmas edaspidi teadlikumaid otsuseid vastu võtta, on siinne raamat just sulle. Finantsnõustaja Eric Tysoni „Isiklike rahaasjade korraldamine võhikutele“ aitab lihtsas ja lugejasõbralikus keeles tuua selgust isiklike rahaasjade ajamise keerukasse maailma. Info ülekülluse tingimustes võib olla raske aru saada, mis on just sinu jaoks objektiivselt ja tervikut silmas pidades kõige õigem finantstoode või -teenus. Pakkujaid on palju, igaüks peab silmis isiklikke huve ning üheseid, arusaadavaid vastuseid oma küsimustele pole lihtne leida. Et selles segaduses paremini orienteeruda, on raamatusse kokku kogutud üksikisikuid puudutavate finantsotsuste ABC koos põhjalike selgituste ja näidetega, pakkumaks ka laiemat konteksti. Räägitakse lähemalt nii elementaarsetest esimestest sammudest, nagu näiteks finantskirjaoskuse parandamine või oma finantstervisele hinnangu andmine, kui ka keerukamatest otsustest, mis puudutavad laene, vara kindlustamist, tehnoloogia kasutamist rahaasjade haldamisel, abielu lahutamist jmt.
38,00 €
Lõpetamine
Autor:
Annie Duke
Kujutage ette järgmist olukorda. Olete rajanud oma firma, mille edusse usute. Usuvad ka investorid, kelle raha on õnnestunud projekti kaasata. Vastupidiselt ootustele paistab aga aina enam, et ettevõtmine on vett vedamas. Laias laastus on laostava olukorra ennetamiseks kaks võimalust: ¤ loobuda, tagastada kulutamata jäänud raha investoritele ning suunata energia mõnda teise projekti;
¤ teha veel kulutusi, näitamaks investoritele, et võitlete edasi ega loobu nii kergelt, riskides üha suurema materiaalse kahjuga. Loobumise ekspert Annie Duke tõestab, et valite väga suure tõenäosusega variandi b ning selgitab, miks see on viimane asi, mida tegema peaksite või kuidas panna vastu psühholoogilistele tõketele, mis meid sellel teel takistavad. Maailm ei näi soosivat loobujaid või mis tahes projektide pooleli jätmist. Vooruseks peetakse pigem sihikindlust või järelejätmatut edasipürgimist. Definitsiooni järgi on igaüks, kellel on midagi õnnestunud, selle juurde jäänud. See ei tähenda aga, et kehtiks vastupidine: kui jääte millegi juurde, siis see õnnestub. Inimesed kipuvad jääma tegema asju, mis neil ei õnnestu, uskudes, et kui nad selle juurde piisavalt kauaks jäävad, toob see edu. Annie Duke näitab, miks selline mõtteviis on vale, ning tõestab, et õigel ajal loobumine on hindamatu strateegiline eelis elu väljakutsetega silmitsi seistes. Ta toob hulgaliselt näiteid ärimaailmast, tippspordist ja investorite seast, et ilmestada, kuidas inimpsühholoogia mõjutab meie otsuseid olukordades, kus kõigi kõrvaltvaatajate jaoks on ilmselgelt tagumine aeg ettevõtmine lõpetada ja eluga edasi liikuda.
38,00 €
Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida
Autor:
Tiina Sakkos
Inimestena vajame edasiminekut, et mitte jääda kinni oma igapäeva ja manduda. Sama kehtib ettevõtete kohta: innovatsiooni ja arengut vajatakse nagu õhku. Sel hetkel, kui üks ettevõte otsustab mitte enam edasi areneda, võib paralleelselt mõtlema hakata äritegevuse lõpetamisele. Muutuste vajalikkus on saanud pigem reegliks kui erandiks ning nutikamad-julgemad turu ja teenuste uuendajad on selles olukorras kindlasti pikas perspektiivis võitjad.
Ettevõtetes viiakse ellu kõikvõimalikke muudatusi alates muudatustest organisatsioonikultuuris kuni digitaliseerimise, kokkuhoiupoliitika ja rohepöördeni välja. Eri allikates toodud andmete kohaselt ebaõnnestub ettevõtetes u 70% projektidest. See tähendab, et planeeritakse kaugelt rohkem muudatusi kui reaalselt edukalt ellu suudetakse viia. Projekti alustatakse, ta leiab koha eesmärkide roadmap’is või tegevuskavas, tehakse esimesed sammud ning siis juhtub midagi (ilmselt planeerimatut) ning jõud raugeb. Muudatuste juhtimist saabki defineerida kui vajalike tegevuste kogumit selleks, et jõuda organisatsioonis töötavate inimeste või klientidega vanast seisundist uude. Igasuguse projekti õnnestumiseks ja kinnistumiseks on oluline, et võimalikult paljud tuleksid uuendustega kaasa ning leiaksid selleks isikliku motivatsiooni. Selleks tuleb aga ette võtta teadlikke tegevusi inimeste, huvigruppide ja nende motivatsiooni suunal.
Tiina Sakkos, pikaaegse kogemusega juht ja mentor, toob sinuni kuus sammu, mida silmas pidada, et paika panna strateegia, sõnastada eesmärgid, ületada vastupanu ja kommunikeerida selgeid sõnumeid, et mis tahes mastaabi muudatus edukalt ellu viia ja nende 30% õnnestujate hulka kuuluda.
38,00 €