Tooted
Sellest suvest saab uue elu algus! Aria Summers teab, mida tahab: elu maanteedel oma kallis raamatupoeks ümber ehitatud matkabussis, seltsiks parim sõber Rosie. Ja raamatud. Palju raamatuid. Kindlasti, päris kindlasti ei oota ta tundeid, mis temas Jonathaniga kohtumisel endast märku annavad, ega ka naljakaid äpardusi, mis justkui iseenesest kaasnevad sooviga eitada südame kutset. Aria on abikaasa surma järel armastuse leidmise mõttest loobunud ja elab nüüd kaasa armastuslugudele, mis leiavad aset raamatulehekülgedel. Ühest armastusest elust piisab täielikult. Niisiis püüab Aria Jonathani unustada ja asub teele, et veeta Prantsusmaal raamatute ja sõprade keskel elu parim ja meeldejäävaim suvi. Aga kas võib juhtuda, et see retk muudab Aria elu alatiseks? Imeline lugu raamatute tervendavast jõust ning austusavaldus armastuslugude autoritele ja lugejatele!
2004. aastal ilmunud "Kolm päevikut" käivituvad päevaga, mil Ingrid Bergmanil diagnoositakse vähk. Sellest hetkest jälgitakse paralleelselt umbes seitsme kuu jagu kolme erineva inimese päevikuid - Ingrid Bergmani, Ingmar Bergmani ja Maria von Roseni oma. Viimast peeti seni Ingrid Bergmani eelmisest abielust pärinevaks tütreks, kuid raamatus selgub, et tegelikult on tema isa Ingmar Bergman. "Kolm päevikut" on sügavalt isiklik perekonnalugu.
Raamatus "Korratavus" hoiatavad konsultatsioonifirma Bain & Company partnerid Chris Zook ja James Allen, et keerukus on kasumliku kasvu hiiliv surm. Edukad ettevõtted jäävad püsima tänu sellele, et hoiavad ettevõttes kesksel kohal lihtsust. Nad ei hüppa ühe strateegia juurest teise juurde, pidevalt midagi muutes. Selle asemel arendavad nad "korratavat ärimudelit", mis võimaldab järjepidevat arengut ning pakub ettevõtjatele võimaluse kiirelt kohaneda, takerdumata samal ajal keerukusse. Olles uurinud mitme aasta jooksul enam kui kahtsadat ettevõtet, osutavad Zook ja Allen, kuidas mõned kogu maailmas tuntud ettevõtted ühendavad ettevõtte eristuvas mudelis kiiruse, kohanemisvõime ja lihtsuse, mis on neid viinud pikaks ajaks oma valdkonna tippu. Sellised ettevõtted on näiteks Apple, IKEA, NIKE, Tetra Pak jt. Tegevjuhid, partnerid, juhid ja investorid peaksid kõik seda raamatut lugema. See on uus teejuht ettevõtetele selle kohta, kuidas jõuda tippu ning sinna ka jääda.